בס"ד
     יצחק זר
       אימון אישי / עסקי                                   הדרך להגיע למה שבאמת רוצים
ייעוץ בתעשיה וניהול / ייצור                                  כפר סבא, נהריה, ירושלים ושערי תקווה
 
 ייעוץ עסקי בארץ ובחו"ל
                                                   נייד: 054-2533367
מתכת חן - אומנות של שילוב מתכת וזכוכית                         Itz147@smile.net.il     
   


 
 
מתחילת דרכי כהנדסאי תעשיה וניהול, לפני למעלה מ- 30 שנה, עסקתי בשיפור וישום שיטות עבודה, הטמעת תוכנות מחשב בתחומים שונים ושינוי ושיפור תהליכים, כל זה על מנת לייעל ולהפוך את הארגון או החברה ליעילים יותר וממילא חסכוניים וריווחיים יותר. ראה: ניסיון תעסוקתי
גם בתחום האישי כיועץ ומוביל שינויים ברמות השונות החל מהנהג, מחסנאי, פקידה, ועד המנהל ברמות השונות צברתי הרבה מאוד חוכמת חיים ותובנות לדבר עם כל אחד בשפתו ולמצוא את הדרך שתוביל את המתאמן למסלול שיותר מתאים לו.

הגעתי ללמוד אימון אישי / עסקי אחרי שנים של עיסוק באימון אנשים בלי לקרוא לזה אימון.  
אני רואה את האימון האישי / עסקי כהמשך טבעי, למה שעשיתי כל כך הרבה שנים, ושבצירוף של כלים מקצועיים נוספים, אני עוזר להרבה אנשים להשתנות ולשפר את חייהם.
להרחבה - מהו אימון לחץ כאן.
  
אימנתי את פקידה בכירה שלא יכלה לומר 'לא' ובכך גרמה לעצמה להיות חסרת מוטיבציה וממורמרת בעבודה. הרגשתה וכל ההתנהלות שלה בעבודה השתנתה לאחר אימון אישי. 

אימנתי את האמנית – ציירת שלא יצרה 8 שנים ממכלול של סיבות אישיות שהיא לא ידעה להסביר וחזרה לצייר לאחר מספר מפגשי אימון,
  
אימנתי את הד"ר למדעים מדויקים שרואה את עצמו כמבוזבז, לא ממוצה, מה שגורם לו לחיות בהרגשת פספוס מתמדת ושמגלה את עצמו ואת האפשרויות שיש לו באימון,
  
אימנתי את איש העסקים שחושב שלא יודע לסגור עסקאות ומה שהיה חסר לו באמת זה זמן ש'נוצר' לאחר שעבדנו על שיטות שמתאימות לו וקביעת העדיפויות שלו,   
  
ועוד אחרים שמכל מיני סיבות, לא יכלו ולא הצליחו... בגלל חוסר הביטחון שלהם  ש'תוקע' אותם בגלל שהזוגיות חוסמת אותם ולא מאפשרת להם להתקדם, ומסיבות שונות אחרות שהאימון יכול לעזור לשנות ולשפר, גם במקומות בהם טיפול פסיכולוגי לא הצליח והאימון מצליח יותר. 
  
כל אלה בנוסף להרבה מאוד אנשים שאתם עבדתי כמנהל ייצור, תפ"י, לוגיסטיקה ותפעול וכיועץ, שזכיתי ללמד להדריך ולקדם במשך השנים שאני בתחום.  
 
אני מצרף לאימון שלי, מניסיון וקשר של הרבה שנים עם תחום הפסיכיאטריה, במידת הצורך, ליווי של רופאה-פסיכיאטרית שמכירה את כלי האימון ותורמת לתהליך. רק במידה והמתאמן צריך עזרה בתחום, מה שקורה לעיתים לאנשים שחווים תסכול גדול ממצבם. השילוב הזה נמצא עוזר להם מאוד. 
 
                                                                       אימון - הדרך הטובה להגיע למה שאתם באמת רוצים, להצלחה.
                                                                                  התקשרו 054-2533367 או השאירו פרטים כאן
לייבסיטי - בניית אתרים